23rd Ноябрь 2011

GT Fueler (2010)

опубликовано в GT |

Велик GT Fueler (2010)

Свойства:

Tип Экстремальные велики
Рама Updated GT dirt design, 100% cr-mo, integrated headtube, Mid BB, removeable brake bosses, new cr-mo 5mmT. Dropouts, new 34.9m DT, 19m CS, new plate type CS and SS bridges
Вилка 2010 GT dirt/street design, full cr-mo, small dropouts,1-1/8″ x 22.2mm steerer with internal threads, 1-1/4″ O.D. blades
Шатуны (система) 2010 design light weight 2.0mm thick round tubular Cr-Mo 3pc., 8 spline, ’08 GT 25T CNC aluminum W/cut-out windows for lighter weight
Каретка Sealed bearing «MID SIZE» BB set, cr-mo 8 spline axle
Кассета (трещотка): 9T cassette
Цепь Yaban half-link design
Обода FT: Alienation Deviant, double wall, 32 hole, RR: Alienation 440, double wall, 36 hole
Спицы 14G
Передняя втулка New GT Mohawk design, cartridge sealed bearings, 3/8″ cr-mo axle, 32 hole
Задняя втулка New GT Mohawk design cassette, 4 cartridge sealed bearings, 3/8″ x 14mm cr-mo axle, 36 hole
Передняя покрышка Front: Kenda K-Rad 1.95″ 65psi, Rear: Kenda Kiniption 1.95″ 120psi
Задняя покрышка Front: Kenda K-Rad 1.95″ 65psi, Rear: Kenda Kiniption 1.95″ 120psi
Фронтальный тормоз Alloy side-pull caliper
Задний тормоз Tektro, FX-720, coil spring, cold forged aluminum U-brake
Тормозные ручки Tektro, XL750, forged aluminum, hinged clamp
Грипсы GT Wing shroom design
Руль New GT Tall Boy dirt/street dual radius bend, Cr-mo, 8.25″ rise
Вынос New GT extruded CNC design, with internal steerer tube clamp
Управляющая колонка TH No. 8-D, Impact, Campy 1-1/8″ integrated design,
Седло Pivotal street design, GT cover
Подседельный штырь Pivotal cold forged alloy design, 200mmL.

Купить

Аналогичный товар:

Ответить


Реклама