23rd Ноябрь 2011

GT Bump (2010)

опубликовано в GT |

Велик GT Bump (2010)

Свойства:

Tип Экстремальные велики
Рама Updated GT dirt design, cr-mo main tubes and stays, integrated 1-1/8″ headtube, new 19mm CS, new DT gusset, new SS and CS bridge, new dropout, Mid BB, seat stay mounted U-brake
Вилка 2010 GT dirt/street design, Cr-Mo 1-1/8″ steer, cr-mo 31.8mm blades, 6mmT. Dropouts
Шатуны (система) 2010 design tubular Cr-Mo 3pc., thread-in chianwheel pin, 8 spline, single bolt clamping, 175mm / 2010 design 25T steel GT design
Каретка Mid size sealed bearings, 8 spline Cr-Mo axle
Кассета (трещотка): 9T cassette
Цепь KMC Z510
Обода Alienation PBR, aluminum, 32 hole front, 36 hole rear, 31mm width
Спицы 14G
Передняя втулка GT branded, aluminum body, sealed Mech. bearings, 3/8″ Cr-Mo axle, 32 hole
Задняя втулка GT branded, alloy body, cassette with 9T one piece driver, sealed Mech., 14mm high carbon axle, 36 hole
Передняя покрышка Front: Kenda K-Rad 2.125″ Rear: Kenda Konxsion 2.1″
Задняя покрышка Front: Kenda K-Rad 2.125″ Rear: Kenda Konxsion 2.1″
Фронтальный тормоз Alloy side-pull caliper
Задний тормоз Tektro, FX340R, coil spring, melt forged aluminum U-brake
Тормозные ручки Tektro, 273A, aluminum, hinged clamp
Грипсы GT Wing shroom design
Руль ’07 GT Pro size dirt/street dual radius bend, Cr-mo, 7.67″ rise
Вынос 2010 cold forged GT freestyle drop design, machined GT logo
Управляющая колонка FPD, 1-1/8″ integrated, Campy sized 45×45 degree bearings, alloy top cap
Седло Pivotal street design, GT cover
Подседельный штырь Pivotal alloy design, 200mmL.

Купить

Аналогичный товар:

Ответить


Реклама